ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Najbolje vježbe za trbušnjake koje možete napraviti s ručnikom i malo dobre volje!

Najbolje vježbe za trbušnjake koje možete napraviti s ručnikom i malo dobre volje!

Ne treba vam fantastična teretana za fantastične treninge. Svatko s ručnikom (to bi trebali biti približno svi) može napraviti ovaj trening za trbušnjake. Da, ručnici mogu učiniti mnogo više nego obrisati znoj. Ako se strateški koriste, mogu biti učinkovito pomagalo za vježbanje koje čini čuda za vaše trbušnjake. Najbolje vježbe za trbušnjake koje možete napraviti samo uz jedan ručnik, čekaju vas u nastavku.

Najbolje vježbe za trbušnjake koje možete napraviti s ručnikom i malo dobre volje!
Datum objave: 25.06.2020

Spremni ste pojačati svoj trening ručnikom? Ove 4 vježbe za trbušnjake za koje vam je potreban samo ručnik dovest će vas do zavidne rutine.

Savjet

Ove vježbe s ručnikom najbolje se izvode na glatkoj površini poput poda. 

Napravite: 3-5 serija vježbi u nastavku. Započnite s 10 ponavljanja za svaku vježbu. Ako vam to nije dovoljno izazovno, povećajte broj ponavljanja na 20.

1. Plank uz pomicanje nogu u stranu

Ova vježba angažira vaše cijelo tijelo, aktivirajući snagu cora-a do vježbe cijelog tijela. Za ovu plank vježbu potrebno je kontrolirano kretanje mišića zahvaljujući ručniku koji testira vašu stabilnost.

Najbolje vježbe za trbušnjake, a sve što vam treba je ručnik i dobra volja!

  • Započnite u položaju visokog planka.
  • Ručnike postavite ispod oba stopala i polako izlačite noge prema stranama/van, što dalje od sebe, održavajući kontrolu.
  • Čvrsto držite core i trbušnjake te stisnite gluteuse.
  • Vratite noge natrag.

2. Bodysaw na podlakticama

Iako ovu vježbu možete izvoditi bez ručnika, dodavanjem jednog omogućuje vam postizanje većeg raspona pokreta, što će ojačati vaše ruke i ramena i "zapaliti" donji dio trbušnih mišića.

Najbolje vježbe za trbušnjake, a sve što vam treba je ručnik i dobra volja!

  • Započnite u položaju planka na podlakticama (laktovi ispod ramena) ručnikom ispod stopala.
  • Tijelo držite ravnim dok kliznite nogama prema natrag i ispružujete ruke, pomičući ramena iza laktova.
  • Ne dopustite da vam se kukovi spuste, uz leđa i trbušnjaka povucite noge natrag u početni položaj planka.
  • Savjet: Idite samo onoliko koliko vam mobilnost i snaga dopuštaju. Ako ne možete zadržati ispravan položaj tijela, smanjite raspon pokreta, čak i ako se krećete samo nekoliko centimetara.

3. Obrnuti plank s povlačenjima za lože

Ova varijanta plank-a okreće tradicionalni plank na drugu stranu. Obrnuti položaj plank-a ne samo da će aktivirati vaš trbuh, već i donji dio leđa, gluteuse i lože.

Najbolje vježbe za trbušnjake koje možete napraviti s ručnikom i malo dobre volje!

  • Započnite u položaju obrnutog plank-a s ručnikom ispod jednog ili oba stopala, ovisno o snazi.
  • Dok držite prsa i gluteuse gore, polako ispružite nogu (ili obje noge) do punog produženja.
  • Aktivirajući lože povucite noge u početni položaj.

4. Bočni plank uz povlačenja koljenom

Korištenjem ručnika dovedite svoj bočni plank do sljedeće razine. Ovaj "pomični" plank obuhvaća mnoštvo mišića odjednom, posebno podržavajući i stabilizirajući mišiće koji nisu često ciljani. Zato se pripremite!

Najbolje vježbe za trbušnjake koje možete napraviti s ručnikom i malo dobre volje!

  • Započnite u položaju plank-a bočno na podlaktici.
  • Postavite noge tako da je gornja noga iza, a donja noga ispred.
  • Postavite ručnik ispod donjeg stopala i koljeno povucite prema prsima.
  • Vratite se na početak.
  • Napravite sva ponavljanja na obje strane.

Bonus vježba: Klizajući pike

4 vježbe vam jednostavno nisu bile dovoljne? Isprobajte i klizajući pike s ručnikom kao super izazovan potez koji cilja cijeli vaš core.

Najbolje vježbe za trbušnjake, a sve što vam treba je ručnik i dobra volja!

  • Započnite u položaju visokog plank-a s ručnikom pod stopalima.
  • Stisnite mišiće trbuha kako biste podigli bokove i povukli noge prema rukama.
  • Povucite noge naprijed koliko možete; izgledat ćete kao obrnuti "V."
  • Polako vratite noge na početak.

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel