ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Fitness i dijeta: Najbolji treninzi za smanjenje kilograma
Fitness i dijeta: Najbolji treninzi za smanjenje kilograma

Jedom od civilizacijskih bolesti 21. stoljeća također se smatra sjedeći životni stil. Kao rezultat toga, stalno slušamo o važnosti kretanja. Međutim, ne omogućuju nam sve vrste treninga i vježbi da izgubimo nekoliko dodatnih kilograma. Zato su tu najbolji treninzi za smanjenje kilograma.

Datum objave: 20.02.2019

Vitka figura, odnosno želja za vitkom figurom. predstavlja problem mnogima. Danas je također sve teže i teže voditi računa o ispravnoj figuri. Povezano je naravno s konstantnim prekomjernim radom, velikim stresom, nepravilnim radnim vremenom ili lošom i nepravilnom prehranom. Jedom od civilizacijskih bolesti 21. stoljeća također se smatra sjedeći životni stil. Kao rezultat toga, stalno slušamo o važnosti kretanja. Međutim, ne omogućuju nam sve vrste treninga i vježbi da izgubimo nekoliko dodatnih kilograma. Zato su tu najbolji treninzi za smanjenje kilograma.

Pročitaj i: Kako povećati fizičku aktivnost tijekom dana

5 fitness treninga koje trebate zapamtiti

  1. Pilates trening - u praksi, to je kombinacija elemenata fitnesa, joge i baleta. Osim ljudi kojima je cilj mršavljenje uz ovu vrstu treninga, i ljudi koji žele povećati snagu mišića i izdržljivost, također ga žele koristiti. Ova vrsta treninga je također savršena za istezanje tijela, omogućuje vam da zadržite ispravno držanje i ojačate kralježnicu.
  2. Zumba - od nedavno vrlo moderan oblik provođenja slobodnog vremena različitih generacija, ali može biti i dobar način za izgubiti težinu. Zumba je kombinacija fitnes tehnika i elemenata latinoameričkih plesova (uključujući sambu, salsu, cha-cha i sl.). Osim toga, u zumbi imamo i hip-hop ili Bollywood. Vježbe koje se izvode tijekom sata Zumbe uključuju većinu dijelova tijela, a pouzdanost ovog treninga može se dokazati činjenicom da su mnoge vježbe usmjerene na djecu i starije osobe.
  3. Crossfit - predstavlja niz vježbi snage, ali uključenost cijelog tijela u te vježbe omogućuje da svi mišići budu aktivni, a time i spalimo višak tjelesnih masnoća.
  4. Fat burning - ovo je vrsta vježbanja usmjerena prvenstveno na ljude kojima je cilj smršaviti. Mnoge se vježbe izvode u ritmu glazbe. Fat burning  smanjuje masno tkivo, između ostalog oko trbuha, bedara, bokova i stražnjice.
  5. Step - još jedna vrsta treninga, koja je kombinacija glazbe i zdravih pokreta. Vježbe se izvode na posebnoj pozornici pod nazivom stepa. Treninzi imaju pozitivan učinak na smanjenje tjelesne masti i jačanje mišića nogu.

Fitness i dijeta Najbolji treninzi za smanjenje kilograma

Najbolji treninzi za gubitak kilograma

Osobni trening

Dobar način da uspješno izgubite težinu također može biti osobni trening. Kao što znate, vježbe u ovom slučaju prilagođavaju se pojedinačno za svaku osobu. Zajedno sa svojim osobnim trenerom možete postaviti zajednički cilj, a trener će vam pomoći da isplanirate ne samo pravi trening paket, već i pravilnu prehranu. Štoviše, tijekom tog perioda dobit ćete mogućnost mjerenja napretka i faktora koje trebate poboljšati. Tako ćete brže postići željeni efekt.

Plivanje

Godinama je to bio ne samo jedan od najsigurnijih, ali i najučinkovitijih oblika zdravog kretanja. Trening u vodi ne samo da smanjuje tjelesnu masnoću, već i jača mišiće, poboljšava imunitet tijela, povećava performanse tijela i smanjuje stres.

Trening na otvorenom

Zahvaljujući ovom načinu treninga, nećete dobiti samo bolju figuru nego i oksigenirati tijelo. Najbolji oblik čini se da je trčanje. Međutim, ako mislite o gubljenju nepotrebnih kilograma, na primjer u području nogu i bedara, biciklizam ili rolanje može također biti dobar način.

Sve je podržano pravilnom prehranom

Zdrava prehrana je prije svega ona koja eliminira masti i jednostavne šećere iz prehrane. Zauzvrat, potrebni sastojci u svakoj prehrani su proteini (jogurt, jaja, sir ili kuhano meso) i vlakna (griz, kruh od cjelovitog pšeničnog zrna). Također je potrebno osigurati tijelu vitamina i minerala (povrće i voće).

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel