ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Odradite ovaj 20-minutni trening šipkom s utezima za jače ruke!

Odradite ovaj 20-minutni trening šipkom s utezima za jače ruke!

Ako želite zategnute i snažne ruke, morate krenuti dizati težinu. Trening s utezima jedini je način za izgradnju onog dugog, vitkog, mišićavog izgleda. Iako postoji mnogo vježbi s bučicama koje su usmjerene na trening ruku - i naravno, one imaju mjesto u vašoj rutini vježbanja -  počnite cijeniti jednostavnost upotrebe šipke, uz to što s vremenom možete napredovati u količini težine koju dižete. Korištenje šipke sjajan je način za brzi trening ruku, a omogućuje vam i podizanje veće težine općenito. Jedan takav trening vam donosimo u nastavku.

Odradite ovaj 20-minutni trening šipkom s utezima za jače ruke!
Datum objave: 01.07.2021

Ovdje pogledajte još naših 20-minutnih treninga - za svakoga imamo ponešto.

20-minutni trening šipkom s utezima za jače ruke

Napravite ove četiri vježbe po jednu minutu, a zatim ponovite ukupno 5 serija, što će vam dati ukupno 20 minuta za trening.

Savjet: Ako ste novi u upotrebi šipke s utezima, počnite s praznom šipkom da izvježbate pravilno izvođenje prije nego što dodate težinu u jednadžbu.

Vježba 1: Biceps dizanja sa šipkom 

  1. Uhvatite šipku rukama u širini ramena, dlanovima okrenutim prema gore.
  2. Savijte ruke u laktovima i povucite šipku što je moguće bliže ramenima, dok laktove držite pričvršćenima uz bokove.
  3. Zaustavite se na vrhu prije nego što vam laktovi prestanu dodirivati bokove jer bi to značilo da vam šipka dodiruje ramena i da ste pretjerali.
  4. Vratite se u početni položaj (ruke potpuno ispružene) i ponavljajte 60 sekundi.

Odradite ovaj 20-minutni trening šipkom s utezima za jače ruke!

Vježba 2: Uvijanje za podlaktice šipkom

  1. Sjednite s jedne strane klupe i držite šipku preko klupe s druge strane dlanovima okrenutim prema gore.
  2. Podignite šipku, ali smo iz zgloba ruke i spustite ju natrag kontrolirano.
  3. Držite podlaktice oslonjene na klupu tijekom cijelog pokreta.

Odradite ovaj 20-minutni trening šipkom s utezima za jače ruke!

Vježba 3: Triceps potisak

  1. Lezite na pod ili klupu, primite šipku rukama i ispružite ruke u potpunosti u zrak iznad sebe tako da šipka bude u ravnini s ramenima.
  2. Držeći laktove jednako raširenim (približno širine tijela), savijte ruke tako da šipka počne padati prema vašem tijelu.
  3. Zaustavite se kada su vam laktovi pod kutom od 90 stupnjeva, ne spuštajući se niže od klupe ili zaustavljajući se točno prije nego što triceps dodirne pod.
  4. Bez širenja u laktovima, vratite se u početni položaj.

Odradite ovaj 20-minutni trening šipkom s utezima za jače ruke!

Vježba 4: Obrnuto uvijanje za podlaktice šipkom

  1. Sjednite s jedne strane klupe i držite šipku preko klupe s druge strane dlanovima okrenutim prema dolje.
  2. Podignite šipku, ali smo iz zgloba ruke i spustite ju natrag kontrolirano.
  3. Držite podlaktice oslonjene na klupu tijekom cijelog pokreta.
  4. Ovo je isti pokret kao i gornja vježba 2, osim što se izvodi u drugom smjeru.

Odradite ovaj 20-minutni trening šipkom s utezima za jače ruke!

Ako ti se sviđa članak i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! Pssst..

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel