ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Oprema za vježbanje koja je potrebna svakom kućnom gym-u!

Oprema za vježbanje koja je potrebna svakom kućnom gym-u!

Stvaranje vlastite "mini" teretane za vježbanje u svom domu kako biste se mogli pošteno oznojiti i bez odlaska u teretanu, ne zahtjeva previše truda, novaca ili vremena. Zapravo možete napraviti puno s malo, sa samo nekoliko ključnih komada fitness opreme, poput prostirke i seta bučica već ste obavili dobar dio. Zato u nastavku donosimo pristupačne i svestrane preporuke fitness opreme za svaki kućni gym!

Oprema za vježbanje koja je potrebna svakom kućnom gym-u!
Datum objave: 22.11.2020

Osnove kućne teretane

1. Prostirka za treniranje

Prostirku možete pronaći po gotovo bilo kojoj cijeni u nizu boja, raznih debljina i veličina. Prostirke nisu korisne samo za jogu kao što bi mnogi pomislili, one također pružaju mekanu podlogu i podršku za pilates, vježbe s tjelesnom težinom i osnovne treninge koji uključuju ležanje na leđima.

Prostirke za treniranje iz naše ponude:

2. Boca za vodu

Važno je ostati hidratiziran prije, za vrijeme i nakon treninga, a ispijanje boce s vodom za višekratnu upotrebu najjednostavniji je i ekološki prihvatljiv način da to učinite.

Boce za vodu obično dolaze u plastičnom, metalnom, staklenom ili čak drvenom izdanju, ali najbolja opcija za vas ovisi o vašem načinu života. Plastika je najlakša, a one izolirane od nehrđajućeg čelika održavaju vaš H2O hladnim.

Koju ćete vi odabrati?

Oprema za vježbanje koja je potrebna svakom kućnom gym-u!

Oprema za trening snage

1. Bučice/utezi

Ulaganje u set bučica za trening snage kod kuće dobar je početak. Bučice su široko upotrebljive za izvođenje svih vrsta vježbi za izgradnju mišića, a relativno su jednostavne za upotrebu.

Jednu stvar koju morate imati na umu prilikom kupnje kompleta bučica/utega: odlučite se za manju težinju ako niste sigurni koja je težina najbolja za vas. Tako uvijek možete dodati više ponavljanja, a zatim nadograditi vašu kućnu teretanu kada vam ta težina više ne predstavlja izazov.

Ili razmislite o kupnji seta podesivih bučica. Takve su bučie dizajnirane za jednostavan prelazak s lagane na veću težinu u jednom kompletu, štedeći vam prostor i novac. Takav set od 2 šipke, 4 ploče od 2,5 kg, 8 ploča od 1,25 kg i 4 zatezača možete kupiti ovdje.

2. TRX Suspenzijski trenažer za trening cijelog tijela!

Ako vježbate kod kuće, TRX sustav ovjesa izvrsna je alternativa za standardnije modalitete treninga. TRX sustav izrađen je od dvije trake s ručkama koje se drže sidrom ovješenim o strop ili vrh vrata. Pozicionirajući se na jedan od načina, s trakama upotrebljavate vlastitu težinu u odnosu na gravitaciju kako biste napravili vježbe. Dakle, koristeći težinu vlastitog tijela, uz pomoć ovog trenažera možete odraditi učinkovit trening za snagu, fleksibilnost i oblikovanje cijelog tijela.

Broj vježbi je praktički neograničen, a naših 10 vježbi pomoću TRXa za trening cijelog tijela kada nema sprava i teretane! možete pogledati ovdje!

3. Gume za vježbanje

Ako osnovne vježbe s tjelesnom težinom želite učiniti izazovnijima, gume za vježbanje jednostavan su i prostorno učinkovit način za dodavanje otpor.

Iako su MINI BAND gume za vježbanje najprikladnije za vježbanje gluteusa i loža, možete ih koristiti i za jačanje gornjeg dijela tijela. 

Dulje gume za vježbanje izvrsne su za uspravne vježbe jačanja ruku. ramenog potiska, bočna podizanja rukama i još mnogo vježbi. Postoje i gume za vježbanje s ručkama, što vježbe za gornji dio tijela može učiniti ugodnijima.

Najbolja opcija bila bi kupnja seta/kompleta guma za vježbanje s različitim razinama otpora kako biste mogli povećati opterećenje kad ojačate.

Možda vas zanima i: Trening uz pomoć elastične gume za jake ruke i čvrste trbušnjake!

Oprema za vježbanje koja je potrebna svakom kućnom gym-u!

4. Girja

Treneri ne mogu dovoljno nahvaliti vježbe s girjama. U osnovi topovska kugla s ručkom, girje se mogu koristiti za izgradnju snage i mišića, kao i vašeg aerobnog kapaciteta.

Kao i kod bučica, započnite s lakšom girjom. Ne kupujte ego. Drugim riječima, ne dopustite da vas ego vodi prema većoj težini ako niste dovoljno upoznati s vježbama girje. Ako ste novi s girjama, preporučuje se da počnete s girjom od 8-12 kilograma. Iskusniji dizači vjerojatno mogu ići na težinu od 16 kilograma. 

Možda vas zanima i: Trening za cijelo tijelo u 30 minuta: 6 vježbi s girjom

5. Šipka za zgibove

Iako je ovo malo napredniji dio opreme za vježbanje kod kuće, šipku za zgibove na vratima jednostavno je instalirati, a izvrsno će povećati jačinu prsa i ramena. 

Zgibovi zahtijevaju dobru količinu snage i pokretljivosti. Ako još nemate toliko snage za izvođenje zgibova, možete upotrijebiti gume za vježbanje kao pomoć u dizanju.

Ali vaše vježbe na šipci za zgibove nisu ograničene samo na zgibove. Uvijek se možete primiti za šipku dok tijelo "visi" i zapaliti svoje trbušnjake jednostavnim podizanjem koljena ili cijelih nogu.

Možda vas zanima i: Zgibovi - odlična vježba, ne samo za leđa!

6. Klizači

Klizači ili popularno sliders točno su ono što zvuče: Obično kružni podmetači koji vam omogućuju klizanje rukama ili nogama po površini da biste testirali vašu stabilnost. Iako klizači možda ne izgledaju kao nešto posebno, pružaju varljivo izazovan trening, posebno za trbušnjake i noge. 

Kao i gume za vježbanje, i klizači su relativno jeftina oprema i lako se mogu spremiti na bilo koje mjesto. 

Isprobajte mountain climbers-e s klizačima tako da postavite klizače pod stopala dok podižete koljena prema prsima. Druge izazovne vježbe s klizačima su iskoraci unatrag, pojedinačni čučnjevi i sklekovi u kojima u dnu poteza izvučete jednu ruku ispred sebe. 

Oprema za vježbanje koja je potrebna svakom kućnom gym-u!

Oprema za mobilnost i stabilnost

Većina vježbača vjerojatno bi mogla poraditi na mobilnosti, fleksibilnosti i stabilnosti. Uz istezanje i puno odmora između teških treninga, možda će vam koristiti i ova oprema usmjerena na oporavak.

1. Fitness roller

Iako je to možda posljednje što želite napraviti nakon treninga, valjanje na fitness rolleru je neophodno ako želite održati mišiće jakima, zdravima i bez ozljeda. Čak i samo valjanje određenog područja nekoliko minuta može vam pomoći smanjiti bol i povećati fleksibilnost.

Možda vas zanima i: 5 vježbi za donji dio tijela na fitness rolleru

2. Lopta za stabilnost

Fitness loptu za stabilnost izvorno su koristili fizioterapeuti za poboljšanje snage, držanja i fleksibilnosti cora. S vremenom se počela široko koristiti za izvođenje raznih vježbi snage, uključujući povlačenja za lože, trbušnjake i sklekove. 

Možda vas zanima i: 5 vježbi za mišiće trbuha na FITNESS LOPTI!

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Izvori: 

Harvard Health Publishing: "What to Look for in a Home Treadmill"

NASM: "The Ride of Your Lives: How to Help Your Clients Enjoy Cycling"

ACE: "Investigating the Acute and Chronic Health Benefits of TRX® Suspension Training"

ACE: "Foam Rolling 101"

NASM: "How to Use a Foam Roller"

ACE: "Strengthen Your Abdominals With Stability Balls"

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel