ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Plan i program treninga svjetski poznatog bodybuildera: Jeremy Buendia!

Plan i program treninga svjetski poznatog bodybuildera: Jeremy Buendia!

Kada je u pitanju bodybuilding, Jeremy Buendia je možda najbolji primjer odlučnosti i neodustajanja. Činilo se da je njegova sportska karijera gotova kada se teško ozlijedio dok je igrao nogomet u tinejdžerskim godinama. No umjesto da odustane, Buendia je pronašao sport koji mu najviše odgovara, bodybuilding! A više o njegovom planu i programu treninga (kao i njemu samom) donosimo u nastavku.

Plan i program treninga svjetski poznatog bodybuildera: Jeremy Buendia!
Datum objave: 08.04.2022

Svojom odlučnošću, teškim radom i predanošću ostavio je svoj trag u bodybuildingu. Sada on nadahnjuje milijune ljudi diljem svijeta.

Odrastajući kao tinejdžer, Jeremy Buendia sudjelovao je na nekoliko natjecanja u bodybuildingu. U 2013., 23-godišnji Buendia završio je na drugom mjestu na prestižnom natjecanju Mr.Olympia u muškoj kategoriji "Phsyique". Međutim, njegovo vrijeme je tek dolazilo. Četiri godine zaredom, od 2013. do 2017., Jeremy je bio okrunjen prestižnom titulom Mr. Physique Olympia.

Zbog svih ovih razloga, poznavanje načina na koji ovaj fantastični bodybuilder održava svoje tijelo bit će od pomoći budućim ambicioznim bodybuilderima. Ovaj je članak kompilacija plana i programa treninga Jeremy Buendije. Pročitajte i razmislite o tome da ga slijedite, ako i vi želite biti bodybuilder poput njega (ili samo imati mišiće kao on :) ).

Pregled plana treninga Jeremyja Buendije

"Dosljednost i ustrajnost će se isplatiti. Samo moram ostati fokusiran i nastaviti raditi više", izjavio je Jeremy Buendia na svom Facebooku. Njegovo  isklesano tijelo u obliku slova V nije ništa drugo nego posljedični rezultat neprestanog truda i napornog rada.

Plan treninga Jeremyja Buendije prvenstveno se usredotočuje na rigorozne vježbe "rezanja", kako bi osigurao da zadrži taj nevjerojatan V oblik i široka ramena. Efektivno vježba 5 dana u tjednu i održava 2 dana vikenda kako bi opustio mišiće i pripremio se za sljedeći tjedan.

Svaku mišićnu skupinu trenira jednom tjedno, a svaki dio treninga se sastoji od 4 do 7 različitih vježbi.

Raspored treninga Jeremyja Buendia

Jeremy pametno planira svoj trening u teretani. Jeremy također vjeruje da će posvećivanje cijelog dana jednoj mišićnoj skupini biti učinkovito za "rezanje". Stoga ovaj pametni bodybuilder svaki dan trenira samo jednu od mišićnih skupina.

Dok trenira, Buendia se oslobađa ostatka svijeta i posvećuje svojim vježbama.

Ovdje je petodnevni raspored vježbanja Jeremyja Buendije:

  • Ponedjeljak – Prsa
  • Utorak- Ramena
  • Srijeda - Leđa
  • Četvrtak – Noge
  • Petak – Ruke
  • Subota – Odmor
  • Nedjelja - Odmor

Ovakav rasporeda treninga kojeg slijedi Jeremy Bundia je jedinstven, baš kao i njegova neusporediva građa.

Plan i program treninga svjetski poznatog bodybuildera: Jeremy Buendia!

Trening Jeremyja Buendia

Trening Jeremyja Buendia formiran je usredotočujući se na održavanje njegove dobro oblikovane tjelesne građe. A prema Buendiji, fokusiranje na jedan mišić istovremeno je najbolja tehnika za to. A koje vježbe se nalaze u njegovom planu treninga i koliko ponavljanja radi? Evo treninga:

1. dan - PRSA  
Potisak bučicama na klupi s nagibom 4x 8-12 ponavljanja
Razvlačenje bučicama (tzv. dumbell fly) na klupi s nagibom 4x 8-12 ponavljanja
Razvlačenja kablovima 4x 8-12 ponavljanja
Potisak na smith mašini na klupi s nagibom 4x 8-12 ponavljanja
2. dan - RAMENA  
Sjedeći rameni potisak bučicama 4x 8-10 ponavljanja
Paralelno bočno podizanje bučica 4x 8-10 ponavljanja
Paralelno prednje podizanje bučica 4X 10-12 ponavljanja
Razvlačenje bučicama (tzv. dumbell fly) na klupi s nagibom (na trbuhu)  4x 10-12 ponavljanja
Prednja povlačenja užetom (na mašini) 4x 15 ponavljanja
Sjedeći potisak na mašini 4x 8-12 ponavljanja
3. dan - LEĐA  
Povlačenja na lat mašini s obrnutim hvatom 4x 8-12 ponavljanja
Sjedeća povlačenja preko glave na spravi 4x 8-12 ponavljanja
ISO povlačenja  4x 8-12 ponavljanja
Veslanje bučicama  4x 8-10 ponavljanja
Veslanje na spravi s pločastim utezima 4x 8-10 ponavljanja
Povlačenja na lat mašini klečeći 4x 8-12 ponavljanja
4. dan - NOGE  
Čučanj sa šipkom  5x 8-10 ponavljanja
Potisak nogaam (tzv. leg press) 5x 8-12 ponavljanja
tzv. hack čučanj (na spravi) 5x 8-12 ponavljanja
Deadlift s ispravljenim nogama sa šipkom 5x 8-10 ponavljanja
5. dan - RUKE  
Bench press s uskim hvatom  4x 8-10 ponavljanja
Sjedeće ekstenzije rukama iznad glave s bučicama 4x 8-10 ponavljanja
Povlačenja užetom sa šipkom s obrnutim hvatom 4x 8-12 ponavljanja
Povlačenja užetom sa šipkom iznad glave 7x 12-15 ponavljanja
Biceps povlačenja užetom  7x 10-15 ponavljanja
Hummer biceps povlačenja bučicama  4x 8-10 ponavljanja
Spiderman biceps povlačenja bučicama 4x 10-12 ponavljanja

 

Plan i program treninga svjetski poznatog bodybuildera: Jeremy Buendia!

Još nekoliko zanimljivosti o Jeremyju Buendiji:

  • Vjeruje da je dosljedan rad ono što je važno za najbolje rezultate, posebno kada je u pitanju bodybuilding.
  • Davanje odmora mišićima smatra jednako važnim kao i njihovo treniranje. Dovoljan je jedan trening tjedno jedne mišićne skupine.
  • Fokusira se na savršeno izvođenje vježbi, a ne na to da ih radi previše.
  • Radi više ponavljanja i sagorijeva kalorije, izbjegavajući potrebu za namjenskim kardio sekcijama. međutim, povremeno radi stroge HIIT sekcije.
  • Nikad se ne uzrujava zbog zastoja u napretku. Jeremy Buendia se morao suočiti s nekoliko izazova u svojoj bodybuilding karijeri. Ali borio se s njima i vratio se jači nego ikad.
  • Najviše voli vježbe za prsa.

Kada je u pitanju bodybuilding, predanost i naporan rad su jako bitni. Svjetski prvak Jeremy Buendia majstor je i jednog i drugog. Njegov uspjeh inspiracija je za milijune ambicioznih bodybuildera (a i vježbača općenito) diljem svijeta, posebno za one koji su se morali suočiti s neuspjesima u svojim karijerama.

Ako ti se sviđa članak i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! Pssst..

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel