ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Masiranje na fitness rolleru: jednostavno, a učinkovito!
Masiranje na fitness rolleru: jednostavno, a učinkovito!

Rolanje odnosno masiranje valjkom (odnosno foam rollerom) je uobičajena vježba oporavka koju uglavnom koriste ljudi koji treniraju u teretani i oni koji sudjeluju u snažnim sportskim aktivnostima. Uglavnom jer je u teretani roller dostupan na korištenje svima, ali ako ne idete u teretanu lako nabavite svoj roller koji je super praktičan! Korištenje rollera pomaže u ubrzavanju oporavka i bitan je za korištenje nakon njega. Dakle, koje su prednosti uporabe rollera?

Masiranje na fitness rolleru jednostavno, a učinkovito!
Datum objave: 24.05.2019

Poboljšava mobilnost i fleksibilnost

Masiranje rollerom pomaže osloboditi napetost iz fascije - što rezultira oslobađanjem mišića od čvorova i krutosti. Ne samo da to utječe na raspon mobilnosti, već također uzrokuje ograničavanje i bol u zglobovima, kao i smanjenje protoka krvi u okolna područja. Rolanje na valjku oslobađa napetost koja dopušta mišiću da se opusti i postaje elastičniji.

Sprječava ozljede i ubrzava oporavak

Pjenasti rolleri su izvrsna i djelotvorna oprema za SMR (Self-Myofascial Release). Ne samo da oslobađaju točke okidača, već i ubrzavaju protok krvi, što omogućuje brži oporavak uz bržu isporuku kisika u mišiće. Ublažavajući mišić također smanjuje napetost oko zglobova, što pozitivno utječe na performanse i smanjuje rizik od ozljeda.

Štedite novac

Oprostite od masaže! Dobro, ne zauvijek. No, budući da možete otpustiti napetost u svojim mišićima kod kuće sa samo jednim komadom opreme, onda redovita masaža dubokog tkiva više nije potrebna.

Roller za sve, ne samo za fitness

Foam rolleri su izvrsni za one s poslovima kao što su uredski radnici ili vozači kamiona (bilo koji posao koji uključuje sjedenje dugo vremena). Ne samo da će redovito masiranje na rolleru pomoći da se smanji napetost u donjem dijelu leđa i gluteus-ima, nego i u cjelini oni mogu pomoći da poboljšate vaše držanje i stanje kao što je išijas.

Korisni savjeti

Za područja koja su preosjetljiva za primjenu izravnog pritiska rollerom, pomaknite roller na područje oko bolnog područja da postupno ublažite pritisak oko okolnih područja.

Pokušajte se opustiti dok se rolate na valjku, iako se možete osjećati nelagodno. Važno je da su mišići opušteni kako bi se izbjegla napetost i grčevi.

Postupno se okrećite na područje zabrinutosti nekoliko minuta s malim, polaganim tempom umjesto dugačkih valjanja. Želite ciljati određene mišiće.

Pronađite roller koji Vam odgovara. Dok su neki foam rolleri glatki, preporučujemo upotrebu teksturnog rollera koji omogućuje da mišići budu pogođeni s većim pritiskom.

Pogledajte još: 5 vježbi za donji dio tijela na fitness rolleru

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel