ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Savjeti za lakši odlazak u teretanu

Savjeti za lakši odlazak u teretanu

Bilo da ste odlučili vratiti se teretani poslije duže pauze ili ste potpuno novi u svijetu fitnessa, u nastavku vas čekaju savjeti za koji će vam pomoći da uđete ili se vratite u rutinu što lakše. Nadamo se također da će vam održati entuzijazam na visokom nivou i motivirati vas na redovno vježbanje.

Žena i muškarac u teretani.
Datum objave: 16.01.2020

Hranite se pravilno

Vrijeme je ključan faktor kada je u pitanju prehrana i vježbanje. Ako ste siti, dobit ćete grčeve, a ako ste s druge strane gladni, onda nećete moći dati sve od sebe na treningu. Zato, jedite od 60 do 90 minuta prije svakog vježbanja, i neka to budu ugljikohidrati koji će vam dati energiju i snagu za trening. Nakon vježbanja pobrinite se da vaši zagrijani mišići dobiju dovoljnu porciju proteina koja će ih nahraniti i obnoviti tijekom perioda odmora i oporavka.

Pročitajte i: Prehrana prije i poslije treninga

Ako nešto ne znate – pitajte

Kada želite vježbati na spravi za koju baš i niste sigurni kako se koristi, najbolje je da pitate osoblje da vam pokaže kako se ona pravilno koristi. U suprotnom, ako radite vježbu nepravilno, možete se povrijediti. Ili jednostavno uzalud raditi vježbu, jer ako je izvodite pogrešno - nema efekta.

Bez straha od utega

Vježbanje s utezima od ključne je važnosti za lijepo tonirane i pravilno razvijene mišiće. Također, vježbanje s utezima smanjuje potkožno masno tkivo. Još jedna vrlina utega je njihova funkcionalnost jer samo s par utega možete raditi različite vježbe koje će u potpunosti preoblikovati vaše tijelo upotrebom različitih grupa mišića.

Vježbajte uz osobnog trenera

Ako smatrate da ne bi znali kvalitetno odraditi i osmisliti vlastiti trening, najbolja opcija je uzeti osobnog trenera koji će vam u tome pomoći. Naučit će te kako pravilno vježbati, kako odmarati, kako koja sprava funkcionira i koje vježbe su najbolje za određenu grupu mišića, kako da samog sebe motivirate i da onda ta motivacija bude na najvišem nivou. Osobni trener zapravo može biti ono što vama uistinu treba kako biste počeli s treniranjem.

Budite razumni sa slatkišima

Lako je upasti u zamku i častiti se slatkišima nakon odrađenog treninga u teretani. Najbolja hrana nakon treninga nikako nisu slatkiši i ostala „smeća“ već kombinacija zdravih ugljikohidrata i proteina. Unos vode u organizam prije, za vrijeme i nakon treninga također je vrlo važno! Ne smije doći do dehidracije.

Znajte svoje mogućnosti

Redovito vježbanje lako može dovesti do brojnih upala tako da je važno biti umjeren, pogotovo ako ste rekreativac ili čak početnik. Ne treba ići preko svojih fizičkih kapaciteta. Ako osjetite oštru bol – stanite. Provjerite je li sve u redu s vašom tehnikom vježbanja. Ponovite vježbu sporije i bez naglih promjena. Opet isto? Stanite! Pošto ste eksperimentirali s vježbanjem stajanje ne znači i odustajanje, samo način da spriječite povredu ili upalu.

Pročitajte i: Kako se nositi s upalom mišića nakon treninga?

Želiš još zanimljivih članaka? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! 

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte