ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Top 7 rekvizita za kućni fitness! #ostanidoma

Top 7 rekvizita za kućni fitness! #ostanidoma

Nisu svi imali vremena ići do teretane, a sada i oni koji su to radili svakodnevno, više nisu u mogućnosti. Međutim, to ne znači da s nizom opreme za trening u udobnosti doma ne možete izgraditi zahtjevanu figuru i solidnu osnovnu razinu snage. Zapravo možete napraviti dosta dobar posao samo s treningom tjelesne težine i osnovnom opremom s utezima.

Top 7 rekvizita za kućni fitness! #ostanidoma
Datum objave: 06.04.2020

Naravno, optimalna osnovna kućna teretana bi imala rekvizite poput bučica, šipke, klupe, stalka za šipke i slično. Ali, nemaju svi financije i / ili prostora za takve kućne teretane. Ali ne očajavajte, jer zapravo ne trebate ogromnu opremu da biste izveli zadovoljavajući trening. Pogledajmo u nastavku kojih je to TOP 7 rekvizita za vježbanje koje možete imati u vlastitom domu.

1. Fitness vijača za cardio trening kod kuće

Osim ako nemate traku za trčanje, sobni bicikl ili slične sprave kod kuće, vijača će vam super doći za cardio treninge. Fitness vijača je učinkovito pomagalo za kardio i HIIT treninge, a primjeri vježbi u kojima ju možete koristiti su: skokovi s preskakanjem, dvostruko preskakanje vijače i sl. Koristiti ju mogu sportaši svih razina dakle od početnika do rekreativaca i sportaša profesionalaca. Aktivnosti u kojima se najčešće koristi uključuju Crossfit, boks, borilačke vještine, fitness i još mnoge. 

Pogledaj i: Top 3 kondicijske vježbe za isklesano tijelo

2. Bučice

Bučice su izvrstan rekvizit za početnike i one koji žele jednostavan i pristupačan rekvizit kojim će moći odraditi velik broj vježbi kod kuće. Bučice smo svi vidjeli u teretani, ali nije nemoguće imati ih i doma. Pogotovo ako želite odraditi trening s težinom, bilo to gornjem dijela tijela, za koji se uglanvom upotrebljavaju, ili čak donji dio tijela gdje će također poslužiti kao opterećenje. 

Za početnike: Odličan trening za noge s bučicama

3. Suspenzijski trenažer TRX

Efikasan, jednostavan, lagan i nadasve ekonomičan trenažer za sve popularniji suspenzijski trening. Koristeći težinu vlastitog tijela, uz pomoć ovog trenažera možete odraditi učinkovit trening za snagu, fleksibilnost i oblikovanje cijelog tijela. Broj vježbi je praktički neograničen, a mnoge možete pronaći na internetu.

Suspenzijski trenažer možete koristiti bilo gdje, u prirodi ili u teretani, a ima i poseban dodak za fiksiranje na sobna vrata, pa možete trenirati i u svome domu.

Top 8 rekvizita za kućni fitness! #ostanidoma

Pogledaj i: 10 vježbi pomoću TRXa za trening cijelog tijela kada nema sprava i teretane!

4. Girje

Iako ju viđamo tek zadnjih nekoliko godina, girja ni po čemu nije novi rekvizit za vježbanje. Koristila se u Rusiji od sredine prošlog stoljeća i bila je popularna u SAD-u prije nekoliko desetljeća, ali je doživila preporod u posljednjih nekoliko godina sa širenjem fitness klubova, videa i knjiga. 

Odlična su alternativa bučicama. S njima možete raditi vježbe poput ljuljački i snažnih dizanja, koje povećavaju izdržljivost i kondicioniranje metabolizma. Većina onoga što se može napraviti s bučicama može se napraviti i s girjama.

Glavni nedostatak girja je financijski aspekt. Ako želite progresivno trenirati, morate uložiti u nekoliko različitih girja, tako da imate niz progresivno težih girja. To također postavlja veće zahtjeve za prostor. Ali, naravno ako krenete s jednom girjom, to će biti sasvim dovoljno za početak i neće zauzimati toliko mjesta.

Pogledajte i: Trening za cijelo tijelo u 30 minuta: 6 vježbi s girjom

5. Elastične trake koje povećavaju otpornost

Elastične trake i gume za vježbanje možete uvelike iskoristiti jer u principu, samo vaša mašta ograničava na koje sve načine. Ovdje pričamo o različitim trakam i gumama, a različite su po veličini i jačini i uglavnom ih razlikujemo prema bojama. Postoji nekoliko vrsti traka i guma za vježbanje, a to su sljedeće:

  • Gume za vježbanje (kružne) duljine cca 208cm, pogodne su za treninge snage, možete ih koristiti i kod rehabilitacije, pilatesa i joge ili kao idealno dodatno opterećenje.

  • Gume za vježbanje duljine cca 120cm, mogu se koristiti u svim segmentima treninga: od razvoja mobilnosti, jačanja mišića corea, aktivacije, do pojačanja snage i eksplozivnosti.

  • Elastične kružne trake možemo naći u više boja, a svaka boja daje različiti stupanj težine, međutim općenito gledano ove trake su višenamjenski rekvizit pomoću kojeg možemo dodati opterećenje vježbama istezanja, dizanja utega i vježbama snage uporabom vlastite težine.  

  • Elastična guma s ručkama je odličan rekvizit za odraditi kvalitetno zagrijavanje ili trening, doslovno bilo gdje, a s gotovo neograničenim rasponom vježbi, ovo je izvrstan rekvizit za učvrstiti se i dobiti mišićni tonus.

  • Booty Bands napravljene iz tkanine i nepogrešivo su pomagalo za treninge kod kuće ili u teretani! A s obzirom da su široko upotrebljavane za aktivaciju gluteusa te svih mišića nogu, više su popularne kod ženskog dijela populacije.  

  • Mini Band gume za vježbanje su lateks gume koja se također koriste za povećanje otpornosti tijekom treninga, pomažu u oblikovanju mišića i jačanju zglobova što ih čini idealnim fitness rekvizitom i kod sagorijevanja kalorija i za vrijeme rehabilitacije.

Top 8 rekvizita za kućni fitness! #ostanidoma

Pogledajte i: 8 najboljih vježbi s mini band gumom kao trening za noge!

6. Kotač za trbušnjake

Kotač za trbušnjake je također razuman dio opreme kućne teretane. Ne samo da dobivate strašan trening trbuha, već su i mnogi mišići gornjeg dijela tijela također uključeni. U isto vrijeme, moguće je postupno vježbati dok ne dođete do zahtjevanog stupnja izvedivosti vježbe. Učinkovito će poboljšati tjelesnu kondiciju i u kratkom vremenu oblikovati figuru. K tome, doprinijet će poboljšanju pokretljivosti i stabilnosti cijelog tijela, što može biti korisno prilikom izvođenja drugih vježbi. 

7. Ručke za sklekove za trening gornjeg dijela tijela

Ručke za sklekove su odlično fitness pomagalo koje će vam pružiti mogućnost da provježbate i učvrstite uvijek neki drugi dio mišića pomoću jednostavne promjene položaja potpore. Zahvaljujući ergonomskom obliku minimaliziraju pritisak na ramena, zapešća i zglobove.

S ovom jedinstvenom fitness opremom možete si oblikovati prsa, leđa, tricepse, bicepse, trbuh, pa čak i mišiće stražnjice. Ručke za sklekove zahvaljujući svojoj praktičnoj veličini i održavanju možete koristiti doma ili na treningu izravno u teretani. 

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte