ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Trening 300!

Hollywoodski trener i planinar Mark Twight osmislio je trening 300 kako bi pomogao pripremiti glumce, uključujući Gerarda Butlera koji je glumio kralja Leonida, za njihove uloge mišićavih spartanskih ratnika u filmu "300".

Trening 300!
Datum objave: 16.01.2023

Nakon izlaska filma "300" u Sjevernoj Americi 2007., Twight je objavio ono što je nazvao trening 300, dopuštajući svakome da preuzme izazovnu rutinu koja je transformirala filmske glumce u mršave, opake, borbene strojeve.

Trening 300 koristi mješavinu vježbi s tjelesnom težinom i utezima koje pogađaju svaku mišićnu skupinu. Ističe snagu mišića i izdržljivost. Sastoji se od 300 ponavljanja koja se izvode ravno s malo ili nimalo odmora između vježbi. Ovisno o razini vaše kondicije, trening 300 može trajati 15-45 minuta.

Trening 300 je vrlo intenzivan i može izazvati čak i najspremnije pojedince, ako ne možete izvršiti potreban broj ponavljanja za svaku vježbu, možete se kratko odmoriti dok ne završite sva ponavljanja prije nego što prijeđete na sljedeću vježbu.

Kako izgleda trening 300:

1. 25 x ZGIBOVI

  • uhvatite šipku iznad glave širokim hvatom.
  • povucite tijelo prema gore dok vam brada ne bude iznad šipke, zatim spustite tijelo dok vam ruke nisu potpuno ispružene.

2. 50 x MRTVO DIZANJE S UTEZIMA 60kg

  • čučnite te uhvatite uteg hvatom u širini ramena.
  • podignite šipku kako biste ispružili kukove i koljena.
  • nakratko zastanite na vrhu prije nego što vratite šipku na pod savijanjem kukova unazad i dopuštajući koljenima da se savijaju prema naprijed.

3. 50 x SKLEKOVA

  • spustite se na sve četiri, postavite ruke malo šire od ramena te zauzmite poziciju skleka. Trup vam mora biti ravan i čvrst.
  • ispravite ruke i noge, a zatim spustite tijelo dok vam ruke ne budu pod kutom od 90 stupnjeva.
  • nakratko zastanite, a zatim se odgurnite.

4. 50 x SKOKOVA NA KUTIJU/KLUPICU ( visina 60 cm )

  • stanite ispred kutije s nogama u širini ramena.
  • zamahnite rukama iza sebe dok održavate djelomični čučanj.
  • brzo zamahnite rukama prema naprijed i skočite na platformu sa savijenim koljenima.

5. 50 x BRISAČI ( FLOOR WIPERS ) S UTEZIMA ( 60kg )

  • legnite na leđa ispruženih ruku držeći uteg uspravno iznad prsa
  • držeći ruke i noge ispružene, podignite noge na desnu stranu utega tako da nožni prsti dodiruju ploče s utezima.
  • Spustite noge natrag do sredine i ponovite podizanje s lijeve strane kako biste dovršili jedan brisač poda.

6. CLEAN AND PRESS S DVIJE GIRJE OD 16kg ILI JEDNOM GIRJOM OD 16kg

  • počnite sa stopalima u širini ramena i girjom na podu između nogu.
  • savijte se u kukovima i lagano savijte koljena, posegnite prema dolje i jednom rukom uhvatite girju.
  • koristeći zamah iz kukova i gluteusa, povucite girju prema gore kao da pokrećete kosilicu, gurajući kukove prema naprijed i ispravljajući noge i leđa.
  • odmah upotrijebite aperkat, tako da zvono završi između vaše podlaktice i bicepsa. To je poznato kao rack položaj. Kettlebell bi trebao biti točno ispod visine ramena s laktom uvučenim u prsa.
  • iz položaja za držanje, pritisnite girju ravno gore iznad glave dok vam ruka ne bude ravna, a zatim je spustite natrag u položaj za držanje.
  • na kraju, glatko spustite uteg natrag prema podu, savijajući koljena i okrećući kukove prema natrag.
  • ponovite korake za 25 ponavljanja prije nego što prijeđete na lijevu ruku za 25 ponavljanja.
  • napredni vježbaći mogu izvoditi s dvije gijr istovremeno, ali onda napravite 25 ponavljanja ukupno

7. 25 x ZGIBOVI

  • uhvatite šipku iznad glave širokim hvatom.
  • povucite tijelo prema gore dok vam brada ne bude iznad šipke, zatim spustite tijelo dok vam ruke nisu potpuno ispružene.

 

Trening 300 pomogao je glumcima iz filma "300" izgraditi mišiće i skinuti salo, a vježba vjerojatno može pomoći i drugima da učine isto.

Osim treningaa, glumci su imali poseban program prehrane koji je uključicao namirnice popust poput voća, povrća, cjelovitih žitarica, nemasnih proteina i mliječnih proizvoda kako bi podržali oporavak tijekom vježbanja, izgradnju mišića i gubitak masnoće. Štoviše, glumci su koristili dodatke prehrani i za koje se zna da poboljšavaju izvedbu vježbanja i oporavak, poput kreatina, beta-alanina i kofeina.

Budući da je vježba vrlo intenzivna i naporna za tijelo, trebali biste je izbjegavati izvoditi uzastopne dane kako biste smanjili rizik od ozljeda.

Trening 300 i rizici

Trening 300 može dovesti do povećanog rizika od ozljeda za osobe sa sljedećim stanjima:

  • prilikom izvođenja treninga možete pasti i ozlijediti se ako imate problema s ravnotežom i stabilnošću
  • intenzitet treninga 300 može otežati onima s plućnim bolestima da dođu do daha i održe dostatan dotok kisika u mišiće.
  • ako ste možda skloniji ozljedama i nelagodi ako imate bolest mišićno-koštanog sustava, poput artritisa, trening 300 može biti prezatjevan

Trening 300 zahtijeva srednje do napredno iskustvo u vježbanju jer uključuje složene pokrete i relativno visoku razinu izdržljivosti.

Ako ti se sviđa trening i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel