ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Trening od 5 vježbi za ruke s bučicama za početnike!

Trening od 5 vježbi za ruke s bučicama za početnike!

Vježbe za ruke su posebna priča, pogotovo ako ste početnik ili ste se ranije oslanjali na sprave u svojoj teretani. Ali zapravo, sve što trebate je par bučica za vježbanje i ruke možete vježbati i iz udobnosti svoje dnevne sobe, ili teretane, kako vam je draže. Trening koji se sastoji od 5 vježbi za ruke i idealan je za početnike, ali i sve ostale, donosimo u nastavku.

Trening od 5 vježbi za ruke s bučicama za početnike!
Datum objave: 21.11.2021

Ovih pet vježbi pomoći će vam izgraditi temeljnu snagu i naviknuti se na formu izvođenja nekih od najčešćih vježbi za gornji dio tijela. 

1. Potisak iznad glave

  1. Stanite uspravno s nogama u širini ramena, držeći par bučica u rukama.
  2. Uključite core tijela i držite središte tijela čvrstim tijekom izvođenja vježbe. 
  3. Povucite utege do ramena.
  4. Držeći ramena dolje, podignite utege iznad glave tako da bicepse mičete u liniji uz glavu.
  5. Spustite utege natrag u početni položaj, držeći laktove u ravnini s ramenima.

Trening od 5 vježbi za ruke s bučicama za početnike!

2. Ekscentrično povlačenje bučicama

  1. Stanite uspravno s nogama u širini ramena i držite core tijela čvrstim. 
  2. Držite bučicu u svakoj ruci neutralnim hvatom, dlanovima okrenutim prema tijelu.
  3. Držeći laktove uz bokove, savijte ruke do visine ramena.
  4. Ovdje zastanite na sekundu.
  5. Zatim polako spuštajte bučice otprilike 4 sekunde.

Trening od 5 vježbi za ruke s bučicama za početnike!

3. Bočno podizanje od 45 stupnjeva

  1. Stanite uspravno s nogama u širini ramena, uzmite bučice u ruke i spustite ih sa strane tijela.
  2. Podignite ruke u stranu i prema gore pod kutom od 45 stupnjeva, držeći ramena dolje. 
  3. Zadržite podignute ruke nekoliko trenutaka, a zatim ih polako spustite svaku sa svoje strane.

Trening od 5 vježbi za ruke s bučicama za početnike!

4. Triceps kickback 

  1. Stopala postavite u širini kukova i savijte se u kukovima prema podu dok su vam koljena lagano savijena. U svakoj ruci držite bučicu.
  2. Držite core tijela čvrstim i zaveslajte rukama, savijajući ih u laktovima, prema gore.
  3. Stisnite tricepse na vrhu pokreta, zastajući na trenutak.
  4. Zatim spustite utege natrag prema torzu.

Trening od 5 vježbi za ruke s bučicama za početnike!

5. Visoko povlačenje

  1. Stanite uspravno s nogama u širini ramena, držeći u svakoj ruci po jednu bučicu. 
  2. Izvodeći pokret laktovima, povucite bučice prema bradi.
  3. Ovdje zastanite na nekoliko trenutaka.
  4. Zatim polako spustite utege u početni položaj.

Trening od 5 vježbi za ruke s bučicama za početnike!

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel