ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Trening na bazenu za FIT figuru cijelo ljeto!
Trening na bazenu za FIT figuru cijelo ljeto!

Ljeto je naveliko ovdje, što znači da je vrijeme da skinete te slojeve odjeće sa sebe, izađete van i uživate u vježbama koje možemo raditi po toplim vremenskim uvjetima! Jedan od najboljih načina da ostanete cool i fit cijelog ljeta je ovaj trening na bazenu koji donosimo u nastavku.
 

Trening na bazenu za FIT figuru cijelo ljeto!
Datum objave: 31.07.2019

Trening na bazi vode učinkovit je način da napravite vježbe za cijelo tijelo koje istovremeno uključuju vaše mišiće i kardiovaskularni sustav. Mi ćemo pričati o treningu na bazenu, međutim tako je svejedno da li ste u bazenu ili u moru, samo je bitno da imate plićak ;)

Krenimo na ovaj zabavan trening na bazenu i njegovih 7 vježbi.

1. Joggiranje na mjestu

Jedno od najboljih mjesta za započinjanje treninga na vodi je trčanje/joggiranje na mjestu. Voda će vam pružiti otpornost u donjem dijelu tijela (nećete moći brzo kretati noge), ali povisit ćete otkucaje srca i početi zagrijavati tijelo za ostale vježbe u bazenu. Ovaj kardio potez slabog utjecaja bit će lijep i lagan prema vašim zglobovima.

  1. Započnite u vodi do struka s rukama iznad površine.
  2. Joggirajte jednu minutu, odmarajte 30 sekundi. Ponovite ukupno tri kruga.

2. Visoki skip

Jednom kada ste se zagrijali trčanjem u mjestu, vrijeme je da povećate brzinu.

  1. U vodi do struka podignite desno koljeno što je više moguće dok pumpate lijevu ruku.
  2. Brzo izmijenjujte noge i ruke u ovoj vježbi.
  3. Ponovite 30 sekundi i odmarajte 30 sekundi, ukupno tri kruga.

*Savjet: Da biste otežali visoki skip, potopite se u duboku vodu do prsa kako biste uključili i gornji dio tijela.

Trening na bazenu za FIT figuru cijelo ljeto!

3. Jumping jacks

Voda će djelovati kao otpornost na noge i ruke, stvarajući time odličnu vježbu na bazenu s efektom na cijelo tijelo.

  1. U vodi dubokoj do prsa stanite sa stopalima i rukama uz bok.
  2. Skočite nogama prema van/sa strane, podižući ruke prema gore i iz vode, tako da je vaše tijelo u "X" formaciji.
  3. Vratite se na početak i ponovite tri kruga od 20 ponavljanja.

4. Podizanje nogu

Baš kao i na kopnu, podizanje nogu povećava snagu jezgre/cora i također uključuje mišiće kvadricepsa.

  1. Podignite se na rub bazena s laktovima, trbuhom okrenutim prema nebu.
  2. Stisnite mišiće trbuha i podignite obje noge do ruba vode, a zatim ih spustite dolje.
  3. Ponovite tri kruga po 10 ponavljanja.

5. Čučanj skok

Podvodni čučanj skok povećava intenzitet, uključujući gluteuse, kvadricepse, lože i listove.

  1. Započnite u vodi do struka i u potpunosti se potopite i stanite u položaj čučnja.
  2. Sa svom snagom skočite i pokušajte se što više izbaciti iz vode.
  3. Zadržite dah dok iskačete iz vode i ponovite četiri kruga po pet ponavljanja.

Trening na bazenu za FIT figuru cijelo ljeto!

6. Zeko hop

Zeko hop je vježba koja posebno cilja listove, ali je s druge strane i kardio izazov.

  1. U vodi do struka s obje noge, odgurnite se i napravite male skokove prema naprijed što je brže moguće.
  2. Napravite kompletna tri kruga od 20 ponavljanja.

7. Bicikliranje

Kao što imitiranje vožnje bicikla na kopnu s poda, uključuje trbušne mišiće tako će ta vježba i na vodi uključiti iste te mišiće. 

  1. Oslonite se laktovima na rub bazena s trbuhom okrenutim prema nebu.
  2. Počnite micati noge kao da vozite bicikl.
  3. Ponovite tri kruga po 20 ponavljanja. 
Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel