ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Trening niskog intenziteta idealan za vruće ljetne dane!
Trening niskog intenziteta idealan za vruće ljetne dane!

Kad se radi o ljetnim treninzima, moglo bi vam se dogoditi da se znojite stvarno brzo, pogotovo ako vježbate vani na vrućini i vlazi ili u skučenoj teretani bez odgovarajuće klimatizacije. Zato u nastavku donosimo trening niskog intenziteta koji odgovara ovim viskoim vrućinama koje nas čekaju. 

Trening niskog intenziteta idealan za vruće ljetne dane!
Datum objave: 16.08.2019

Osim osjećaja nelagodnosti (nitko ne voli natopljenu majicu zalijepljenu za kožu), to također može biti opasno. Vježbanje u visokom intenzitetu na vrućini je rizično, jer vam tjelesna temperatura u core-u raste brže, što zauzvrat ubrzava rad srca.

Ali, ne dopustite da vas vrućina zaustavi u radu! Odaberite ovaj krug treninga i aktivnosti niskog intenziteta da biste ostali aktivni bez ugrožavanja zdravlja.

*Upozorenje

Ako osjetite iscrpljenost od vrućine, primijetit ćete grčeve i nesvjesticu. Tada je važno maknuti se s vrućine u ohlađen prostor i ohladiti tijelo stavljajući hladne obloge na vrat i prepone i naravno piti hladnu vodu, kaže Robert Glatter, doktor medicine, docent medicine za hitnu medicinu u Northwell Health.

Savjeti za ljetne treninge

  • Odlučite vježbati i pijte jednu do dvije čaše vode ili sportsko piće s malo šećera barem sat vremena prije nego što ćete napraviti trening.
  • Ako je vaš trening dulji od sat vremena, pri ruci imajte proteinsku čokoladicu.
  • Nosite odjeću za vježbanje koja ima regulaciju vlage.
  • Ako ćete tijekom ljeta vježbati vani, zakažite svoj trening prije izlaska sunca ili nakon zalaska ili vježbanja u hladu.
  • Odaberite treninge niskog intenziteta, s manje naglaska na brzini i sprintanju.
  • Pronađite prijatelja koji će vas međusobno čuvati i zabavljati se!

Trening niskog intenziteta za vruće ljetne dane

Iako je HIIT trening odličan za mršavljenje, vježbe nižeg intenziteta su bolja alternativa ljetnim treninzima na otvorenom. Srećom, niskog intenziteta ne mora značiti i neučinkovito. Kalorije i dalje možete gubiti i mršavjeti, a pritom čuvati svoje tijelo od vrućine. Evo jedan trening koji treneri preporučuju, a ne zahtijeva opremu i može se odraditi bilo gdje na otvorenom!

Trening u parku na klupi

Uputite se u svoj susjedski park radi ovog treninga na otvorenom. Usredotočite se na mišiće koje radite i ovladavate pravilnom formom, a ne brzinu, kaže Rachel MacPherson, certificirani osobni trener.

Ovaj kružni trening cijelog tijela izvrstan je za jačanje metabolizma i aktiviranje svih glavnih grupa mišića, ali s rasponom ponavljanja koji nije previsok da bi vam drastično povećao rad srca.

Trening niskog intenziteta idealan za vruće ljetne dane!

1. Bugarski split čučanj

  • S jednom nogom iza vas na klupi, drugu nogu stavite na zemlju.
  • Savijte oba koljena pod kutom od 90 stupnjeva.
  • Izravnajte noge kako biste se podigli.
  • Broj ponavljanja: 8 do 10 sa svakom nogom.

2. Sklek na klupi

  • Na stražnji dio klupe postavite ruke malo šire od širine ramena, ruke ispružene, s nogama na tlu postavljenim malo šire od širine kukova.
  • Savijte laktove kako biste spustili prsa do klupe.
  • Pritisnite natrag do nagiba na dasku.
  • Ponavljanja: 8 do 10.

3. Step up na klupi

  • Okrenuti prema sjedištu klupe, zakoračite na klupu desnom nogom.
  • Stavljajući težinu na desnu nogu, podignite i lijevu nogu.
  • Vratite se natrag, vodeći desnom nogom.
  • Ponavljanja: 16 do 10, izmjenjujući noge sa svakim ponavljanjem.

4. Triceps dipsevi na klupi

  • Sjednite na klupu i stavite ruke iza sebe s prstima okrenutim prema naprijed.
  • Leđa držite ravno, a pete na zemlji, sa savijenim ili ravnim koljenima (ovisno o razini kondicije).
  • Savijte laktove na 90 stupnjeva.
  • Podignite se gore.
  • Ponavljanja: 8 do 10.

Ponovite ovaj krug ukupno tri puta.

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel