ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Učinkoviti trening s vijačom za preskakanje
Učinkoviti trening s vijačom za preskakanje

Nabavite vijaču za preskakanje bilo od svog djeteta, u teretani ili kupite novu. Jer vijača je nevjerojatno učinkovit i svestran alat za vježbanje. Možete ju nositi u ruksaku ili torbi, ponijeti sa sobom na odmor i poslovna putovanja pa tako predstavlja jedan od najlakših načina za izgradnju kardio fitnesa, agilnosti i snage dok ste u pokretu. Učinkoviti trening s vijačom za preskakanje vas čeka u nastavku.

Učinkoviti trening s vijačom za preskakanje te čeka klikom na link!
Datum objave: 28.08.2019

Vrijeme je da se ponovno upoznate s prikladnim kardio alatom. Evo sve što trebate znati kako biste ostali u dobroj formi.

Provjerite imate li dobru vijaču. CrossFit i plastične "brze" vijače su izdržljivije od pamučnih, i brže naprave krug, što nam treba za što intenzivniji trening. Koje su također obavezne ako želite uskoro izvoditi napredne vježbe na vijači, kao što je dvostruki skok (koji smo ovdje uključili, iako ne očekujemo da ga odmah usavršite).

Prije nego što počnete koristiti vijaču, izmjerite ju na svoju visinu. Kako izmjeriti? Stanite na sredinu vijače, a ručke bi trebale dosezati do pazuha. Tako podesite duljinu po potrebi. Zato su idealne CrossFit vijače kojima možete mijenjati duljinu po potrebi, dostupne na sljedećem linku.

Morate postupno pripremiti donji dio tijela za skakanje, pa počnite na drvenom ili gumenom podu. Držite vijaču s rukama oko visine kuka s laktovima lagano savijenim, držeći vaš gornji dio ruke bliže uz tijelo. Vaša prsa bi trebala biti vani, a ramena leđa i dolje. Radite manje skokove s dočekivanjem na prstima.

Učinkoviti trening s vijačom za preskakanje te čeka klikom na link!

Ovaj trening s vijačom se sastoji od tri dijela. Vježbat ćete različitim skokovima, odmoriti dvije minute i prijeći na sljedeći dio. Slijedite upute.

Trening s vijačom

Dio 1

  1. Prednji skok - Skočite preko konopa s obje noge na svakoj revoluciji, prebacujući vijaču prema naprijed (najosnovniji skok). - Trajanje: 60 sekundi.
  2. Skokovi u stranu - Skočite nekoliko centimetara na lijevu stranu dok okrećete uže. Zatim na desnu. Uđite u ritam. - Trajanje: 60 sekundi.
  3. Skok unatrag - Umjesto prema naprijed sada vijaču prebacujete unatrag za svaki skok. - Trajanje: 60 sekundi.
  4. Skok na jednoj nozi – lijevoj - Skačite na jednoj nozi; lagano doskakujući na tlo. - Trajanje: 60 sekundi.
  5. Skok na jednoj nozi - desnoj - Skačite na drugoj nozi. - Trajanje: 60 sekundi.

Dio 2

  1. Prednji skok - Trajanje: 60 sekundi.
  2. Skok sa zamjenom - Skačite na jednoj nozi, zatim na drugoj, ponavljajući izmjenu. - Trajanje: 60 sekundi.
  3. Skok križanja stopala - Prekrižite stopala jedno preko drugog na svakom ponavljanju. Zatim zamijenite nogu koja se nalazi ispred. - Trajanje: 60 sekundi.
  4. Skok na jednoj nozi - lijevoj - Trajanje: 60 sekundi.
  5. Skok na jednoj nozi - desnoj - Trajanje: 60 sekundi.

Dio 3

  1. Prednji skok - Trajanje: 60 sekundi.
  2. Dvostruki skok - Skočite dovoljno visoko da možete vijaču pod nogama dvaput okrenuti. Ako ne možete napraviti odjednom, vježbajte ga 30 sekundi - nije važno koliko puta promašite. - Trajanje: 30 sekundi.
  3. Skok unatrag - Trajanje: 60 sekundi.
  4. Dvostruki skok - Trajanje: 30 sekundi.

To je to! Bacite se na posao, i čekamo vas s komentarima kako vam se sviđa trening s vijačom :)

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte