ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Važnost pojasa za dizanje utega
Važnost pojasa za dizanje utega

,,Vježbati s pojasom ili bez njega", pitanje je koje se često postavlja. Svatko od nas postavio si je pitanje treba li mu pojas za dizanje utega i kako ga koristiti te koja je uopće njegova uloga.

Pojas za dizanje utega otkrivamo kako i kada ga koristiti!
Datum objave: 22.03.2019

Prije nego što uopće počnete razmišljati o pojasu naučite pravilno aktivirati trbušne mišiće kod vježbi poput čučnja ili mrtvog dizanja. Pojas za dizanje utega već je dugo jedan od najčešće korištenih rekvizita u teretani i gotovo pa je postalo moderno nositi ga prilikom složenijih vježbi s utezima. On, prije svega, ima ulogu prevencije ozljede lumbalnog dijela leđa tako da stvara pritisak u trbušnom zidu koji stabilizira kralježnicu prilikom podizanja velikih opterećenja. Osim toga, pojas za dizanje utega može poboljšati performanse prilikom složenih vježbi koje uključuju rad mišića donjeg dijela leđa. No, mnogi ne znaju kako ga pravilno koristiti i je li im zapravo potreban, te koje kontraproduktivne učinke može imati.

Kako ga koristiti?

Mnogi griješe te previše stisnu pojas misleći kako će im to osigurati veću sigurnost, no zapravo je cilj postaviti pojas kao potporu napetim trbušnim mišićima i tako stvoriti veći pritisak oko kralježnice. Namjestite pojas tako da možete duboko udahnuti zrak u trbušnu šupljinu. Nakon što udahnete veliku količinu zraka, zatvorite usta i pokušajte izdahnuti, tada će vam se učvrstiti trbušni mišići stvarajući potreban pritisak. Pravilno postavljen pojas će pri tom položaju prianjati čvrsto uz tijelo.

Pojas za dizanje utega otkrivamo kako i kada ga koristiti!

Kada ga koristiti?

Ako ste rekreativac, puno je važnije naučiti pravilno izvoditi složene vježbe, nemate puno koristi od stavljanja pojasa. Ostavite taj rekvizit malo ozbiljnijim vježbačima koji testiraju opterećenja blizu maksimalnog. Pojas vam nije potreban ako trenirate u rangu između 8-15 ponavljanja, radije prepustite mišićima core-a da preuzmu ulogu stabilizatora kralježnice.
Često možemo vidjeti rekreativce koji stavljaju pojas prije treninga i ne skidaju ga do posljednje vježbe, te ga koriste čak i kod vježbi na spravama ili dok rade biceps pregibe ili triceps ekstenzije što je potpuno nepotrebno. Pojas uopće ne treba koristiti kod vježbi koje malo ili uopće ne opterećuju lumbalni dio leđa. Ne trebate koristiti pojas kod vježbi koje se izvode sjedeći ili ležeći.

Ne biste trebali koristiti pojas za dizanje utega ako:

  • vam ometa vaše kretanje,
  • imate srčanih problema ili druge zdravstveno tegobe koje se mogu pogoršati od povećanog krvnog tlaka ili trbušnog tlaka izazvanog nošenjem pojasa na prvom mjestu.

Kakav pojas za dizanje utega kupiti?

Dobar pojas izrađen je od čvrste kože i trajat će desetljećima, tako da se za dobar pojas isplati izdvojiti više novca, pogotovo ako ste powerlifter, bodybuilder ili općenito malo ozbiljniji vježbač.
Za većinu će pojas u početku možda biti malo neugodan dok ne omekša. Možda ne bi bilo loše imati i dva remena: jedan za čučnjeve i drugi za mrtvo dizanje.
Ako se pak odlučite samo na jedan pojas, onda bi svakako bilo bolje uzeti onaj koji se sužava.

Svakako preporučujemo kožni pojas od Dedicated nutritiona koji izgleda ovako...

Pojas za dizanje utega otkrivamo kako i kada ga koristiti!
Pojas za dizanje utega - Dedicated

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel