ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Vježbe za savršeno oblikovan triceps
Vježbe za savršeno oblikovan triceps

Jeste li ikad pogledali nečije ruke i poželjeli da vaše budu tako oblikovane? Savršen triceps zbog kojeg svake ruke izgledaju savršeno. Ne morate biti nagrađivani bodybuilderi da biste imali sjajne ruke. Sve što trebate je biti predani dobivanju željenog oblika i nekoliko vježbi. 

Vježbe za savršeno oblikovan triceps, donosimo na linku!
Datum objave: 24.08.2019

Da li ste znali da bez fizičkih vježbi gubite mišiće, a masti se pohranjuju po cijelom tijelu? Osim toga, funkcije probave i metabolizma vašeg tijela oslabljuju, a kapacitet disanja pluća se smanjuje. Vaše tijelo nije napravljeno da metabolizira masnoće na pravi način, osim ako ne vršite fizički napor.

Vježbe definiramo kao način naprezanja različitih mišića tijela kako bi postali jači.

Triceps je važan mišić koji omogućuje podizanje i spuštanje vaših ruku i podizanje težine u procesu stoga je jačanje tricepsa važno. Također je iznenađujuće jednostavno jer sve što morate napraviti svakodnevno jest vježbati. U nastavku pogledajte šest vježbi za dobivanje željenog tricepsa:

1. Bench dips

Zauzmite položaj tako da su Vam noge na podu (ili klupi) s jedne strane dok se držite rukama na drugoj klupi. Izvedite vježbu tako da se polako spuštate niz klupu. Počnite s 8 do 10 ponavljanja i kako će Vam se snaga povećavati, tako bi trebali povećati i broj ponavljanja. Također možete uzeti okrugli uteg i staviti ga u krilo kako bi napravili veći otpor. Ova vježba je definitivno način da „zapalite“ vaš triceps i potaknete rast mišića kako bi stražnji dio vaših ruku učinio još skladnijim.


Vježbe za savršeno oblikovan triceps, donosimo na linku!

2. Close-Grip Bench Press

Legnite na klupu, a prethodno ste rukama primili šipku s razmakom između ruku oko 15-20 cm, tako da fokus bude na tricepsu. Polagano spuštajte težinu na prsa zadržavajući laktove usko uz tijelo. Vratite natrag na početak i ponovite. Napraviti 10 do 15 ponavljanja. 

Vježbe za savršeno oblikovan triceps, donosimo na linku!

3. Barbell Extension

Ovu vježbu možete izvoditi u stojećem ili ležećem položaju. Primite šipku te ju podignite iznad glave, i pazite da ne blokirate laktove prilikom izvođenja vježbe. Savijanjem laktova polako spuštajte ruke prema dolje iza glave, pazeći da zadržite svoje laktove usko tako da napetost ostane na tricepsu, zatim polako podignite šipku natrag u početni položaj. Ponovite 15 do 20 puta, sve dok ne osjetite peckanje u tricepsima.

Vježbe za savršeno oblikovan triceps, donosimo na linku!

4. Cable Triceps extensions

Prilikom izvođenja ove vježbe koristimo uže na srednjoj duljini dok pazimo da nam je držanje tijela ravno s koljenima blago savijenim, laktove staviti usko uz tijelo i polako uže guramo prema dolje iz prsa, koncentrirajući se na triceps. Svako ponavljanje je strogo kontrolirano i koncentrirano. Na kraju pokreta stisnite triceps na sekundu-dvije. Napravite 3 seta s 15 do 20 ponavljanja. Nakon što ste usavršili vježbu s početnom težinom/kilažom, možete povećati iste. Odmorite 30 sekundi između setova.

Vježbe za savršeno oblikovan triceps, donosimo na linku!

5. Ležeći Dumbbell Extension

Ležeći na leđima (na klupi) držite bućice u objema rukama iznad glave. Sada laktovi i dalje ostaju iznad tijela dok spuštate podlaktice tako da Vam dođu u ravninu glave. I zatim vratite ruke natrag u početnu poziciju. Ponovite 15 do 20 ponavljanja.

Vježbe za savršeno oblikovan triceps, donosimo na linku!

6. Dumbbell overhead press

Sve što trebate učiniti jest sjesti na klupu, koja će Vam pružiti ovaj put vertikalnu potporu za leđa, dakle uzdignuti dio klupe, odabrati bućicu i podići bućicu iznad glave do maksimuma, a zatim ih spustiti prema dolje do ramena. Pazite na laktove da ne idu u širinu prilikom izvođenja.

Vježbe za savršeno oblikovan triceps, donosimo na linku!

Ove vježbe Vam možda zvuče komplicirano u ovom trenutku, a tek pomisao na to da ih izvede zastrašujuće. Međutim, sjetite se stare uzrečice koja kaže: No pain, no gain! Bez napora, nema ni rezultata…Dakle, ako želite imati te lijepe tricepse, vrijeme je da se oznojite. Slijedite ovih šest ubrzo ćete imati triceps fitness modela.

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel