ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Zašto je važan unos vode tijekom treninga?
Zašto je važan unos vode tijekom treninga?

Znamo da se kao minimum kada je dovoljan unos vode na dnevnom nivou u pitanju određuje 1, 5 l do 2l. Također znamo da je veoma važno da se toga pridržavamo kako bismo bili dovoljno hidratizirani, kako bi se naše tijelo oslobodilo toksina, i kako bi naš metabolizam bio što brži. Ipak, kada je trening u pitanju, stvari se mijenjaju jer postoje oprečna mišljenja, poput onih koji se zasnivaju na tvrdnji da vodu ne treba unositi u organizam tijekom treniranja, kao i neposredno nakon istog. Je li to zaista tako?

Unos vode tijekom treninga je izuzetno važan, pojedinosti donosimo u članku!
Datum objave: 04.04.2019

Gubite vodu, a ne naslage masti

Voda omogućuje našem organizmu da brže sagorijeva ćelije nataloženih masti, što u prijevodu znači da ubrzava proces mršavljenja. U suprotnom, ako vašem tijelu nedostaje vode, vi ćete i dalje imati osjećaj poslije treninga da ste "lakši", ali to nikako ne znači da ste smršavili. Samo ste izgubili zalihe vode u organizmu, koje su vam neophodne.

Koža vam brže stari

Dokazano je da fizička aktivnost ima povoljan utjecaj na izgled kože - cirkulacija se poboljšava, krv je bogatija kisikom koji opskrbljuje ćelije kože, potiče se proizvodnja kolagena, a sitne linije i bore bivaju manje vidljive. Ipak, da bi sve ovo zaista bilo tako, organizmu je neophodna određena količina iliti zaliha tečnosti.

Gubite snagu

Znanstvenici tvrde da je gubitak tečnosti tijekom treninga obrnuto proporcionalan u odnosu na efikasnost istog. Točnije - ako tijekom treninga izgubite 5 % tečnosti u organizmu, efikasnost istog će se smanjiti za čak 30 %! Stoga je neophodno da vodite računa da ne dođe do dehidracije.

Bez vode, toksini ostaju u tijelu

Jednostavno je - vježbanje potiče znojenje, a putem znoja i preko kože se izbacuju štetne supstance iz našeg organizma. Ipak, ovaj proces će biti ometen ako u tijelu nema dovoljno tečnosti, jer se neće poticati rad znojnih žlijezda. Naravno, toksini koji ostanu u organizmu nikako nisu dobri po naše zdravlje!

Jaka upala mišića

Nakon intenzivnog treninga, upala mišića je često neminovna, koja svakako treba proći za par dana. Upale su također izraženije ako ste tek počeli s procesom vježbanja. Ali, u slučaju da tijelu tijekom treninga nedostaje vode, onda će te upale biti mnogo jače, bolnije, pa i dugotrajnije. Još jedan razlog zbog kojeg morate voditi računa da tijekom treninga ostanete hidratizirani.

Pojačan apetit

Često se desi da ako nismo popili dovoljno vode tijekom treninga nakon istog krene iznenadan napad gladi. Međutim, radi se o tome da organizmu zapravo samo nedostaje vode, a da naš mozak to registrira kao potrebu za hranom.
Naravno, povećana količina hrane nakon treniranja nije preporučljiva, već tek sat do dva poslije u obliku lakšeg proteinskog obroka.

Na koji način konzumirati vodu tijekom treninga?

Naposljetku, treba dati konačan odgovor koja količina vode tijekom treninga je dovoljna i na koji način da je unosimo. U pravilu, preporučuje se 150-250 ml vode na svakih 15 do 20 minuta, u zavisnosti od intenziteta treninga. Također - pola sata prije treninga nemojte piti veće količine vode.

Dakle, na sljedeći trening obavezno idete s bočicom vodom u torbi!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel