ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Zašto otići u šetnju nakon obroka?
Zašto otići u šetnju nakon obroka?

Većinom ljudi ujutro jure na svoje poslove, a u pauzama za ručak ne stignemo se ni prošetati. Čini nam se neizvedivim lagano se prošetati nakon svakog obroka, a to je jedna od najboljih stvari koje možete učiniti za svoje zdravlje i figuru.

Zašto prošetati nakon obroka Pokušajte više pješačiti i tijelo će vam biti zahvalno.
Datum objave: 28.04.2019

Zašto prošetati?

Redovito pješačenje ima pozitivne učinke na naše fizičko i psihičko zdravlje. Kod šetanja vam neće biti potrebni utezi, teretana ili bilo koja druga dodatna oprema. Najvažnija je dobra volja, želja i upornost. Jeste li znali da naše tijelo nakon pola sata šetanja počinje izlučivati serotonin i endorfin, hormone sreće te nam tako uvelike umanjuje stres, a odmah djelotvorno djeluje i na san.

Bitno je naglasiti kako bit šetanja nije nikakva prevelika brzina, umor i zadihanost. Baš suprotno, bitna je koordinacija i pravilno hodanje koje treba biti u skladu s našim sposobnostima. Pokreti nogu moraju biti u skladu s pokretima ruku. Leđa nam trebaju biti cijelo vrijeme uspravna te ćemo u mišićima nogu i stražnjice osjetiti lagano zatezanje. Važna je i adekvatna sportska obuća koja prije svega treba biti udobna kako bi tijelu mogla dati potrebnu podršku. Mnogima je važno održavati dobru liniju, a upravo s pješačenjem možemo lakše smršaviti i održavati tjelesnu težinu jer hodanje ubrzava metabolizam u rad crijeva, a o jačanju i oblikovanju mišića da i ne govorim.

Kada prošetati?

Ljudima je ponekad odlična motivacija za ići u šetnju njihov kućni ljubimac koji će im praviti društvo te će tako spojiti ugodno s korisnim. Talijani su poznati po tome što već stoljećima primjenjuju ovu kulturu hodanja nakon jela. Svjesni su njene dobrobiti za opće zdravlje. Razna ispitivanja dokazala su kako šetnja nakon obroka može spriječiti dijabetes jer su oscilacije šećera u krvi manje ako se odlučimo prošetati nakon obroka umjesto sjediti ili ležati. Otkriveno je kako je najkorisnija večernja šetnja jer je tada razina šećera u krvi još manja nego u ostalim satima u danu. Navečer je mnogima lakše prošetati jer većinom tada nisu na poslu i nemaju prevelike obveze kod kuće.

Radi ubrzanog načina života gotovo smo istisnuli šetnje iz naše svakodnevice. Trebamo koristiti više vlastite noge nego auto, tramvaj ili autobus. Uvijek su postojale alternative koje nam olakšavaju šetnju no to ne znači da ih mi i trebamo.

Pokušajte više pješačiti i tijelo će vam biti zahvalno.

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel