ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Zima i kako se brinuti za zdravlje tijekom hladnih dana?

Zima i kako se brinuti za zdravlje tijekom hladnih dana?

Zima je posebno vrijeme u godini iz jednostavnog razloga: hladno nam je. Često se govori o nečemu poput sezonskog afektivnog poremećaja, gdje je često prisutna i depresija. Zbog toga je vrijedno istražiti kako najbolje provesti ovo zimsko vrijeme i zadržati naše tijelo u najboljem mogućem stanju. Sve vas čeka u nastavku.

Muškarac koji trči na otvorenom po snijegu.
Datum objave: 03.12.2019

Zima - prevencija bolesti

Tijekom ove hladne sezone imamo veće šanse da se razbolimo nego što je to uobičajeno. Dobro je znati kako najbolje spriječiti ove slučajeve:

  • pokrijte nos i lice rupčićem tijekom kihanja ili kašljanja
  • često perite ruke sapunom i vodom, osobito nakon kihanja
  • operite ruke sa sredstvima za dezinfekciju
  • izbjegavajte dodirivanje očiju, nosa i usta

U slučaju hvatanja prehlade, najvažnija stvar ovdje je ispravan odmor i hidratacija tijela. Uzimanje lijeka s paracetamolom može ublažiti glavobolju, ali ne postoji uobičajena prehlada. Samo morate računati na to da ju preležite.

Što jesti tijekom zime?

Svakako, najvažnije je uvijek jesti jela koja sadrže puno dobrih nutritivnih vrijednosti. Osim toga, jela bogata vitaminima i ugljikohidratima i mastima idealna su za prehlade. Naravno, zimi ne trebamo jesti više nego uobičajeno, važno je održavati razumnu prehranu tijekom cijele godine. Osim toga, dobro je posebno se usredotočiti na:

  • vitamini poput B, C, D i E
  • antioksidansi, proteini i vlakna
  • jela koja imaju manje šećera.

Posebno je poželjno piti velike količine vode. Normalno tijekom ljeta smo svjesni da je potrebno biti hidratiziran jer nam sama temperatura govori. Zimi možete to lako zaboraviti. Osim toga, unos vode dobro utječe na našu kožu, koja je vrlo osjetljiva na pucanje zbog niskih temperatura.

Zima i kako se brinuti za zdravlje tijekom hladnih dana Više na linku.

Ne zaboravite biti aktivni!

Naravno, tijekom zime nam je obično teže osjećati se motivirano. Često se preporučuje češće, ali kraće vježbanje da se ne izgubi motivacija ;)

Osim toga, najbolje je vježbati u teretani, a bazen će biti mnogo zdravije rješenje nego trčanje vani.

Dakle...

Zima, naravno, nije tako strašna kao što se čini. Ako se pripremimo ispravno, ne moramo brinuti da ćemo biti bolesni ili provoditi dane bez treninga. Bolje spriječiti nego liječiti.

Prati akcije na proteine tako da se prijaviš na naš newsletter, a uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte